HTML

Fekete álomvilág 2

Korábban már volt egy blogom (3 db bejegyzéssel, jippí-jé!) - http://feketealomvilag.blogspot.com/ (milyen elmés) -, de nem működik, hát íme az új. A blog mindig arról szól majd, amiről ép írni akarok, de valószínűleg elsősorban rólam, a barátaimról, a családomról és a körülöttem levő történésekről olvashattok majd.

Friss topikok

  • Wendy the Wild: @Fomi: Csak eszembe jutott, miután válaszoltam neked... gondoltam leírom. De ne sírj, nem tudok m... (2010.08.10. 20:19) Barátok és barátságok...
  • Wendy the Wild: @Fomi: Igazán nincs mit. Magamról írok, az életemről, aminek te is a része vagy :) Kész szerencse.... (2010.08.08. 12:31) 2010. 08. 05. Csütörtök 22:03

Linkblog

Archívum

2010. 08. 05. Csütörtök 22:03

2010.08.05. 22:41 | Wendy the Wild | 2 komment

Ránézek az órára, a monitorom jobb alsó sarkánál levő kijelzőre. Az idő stimmel.

Hosszú idő után új blogba kezdek, új bejegyzéssel bővítem a net felületét, ismét megmutatom magamat. De ki vagyok én? Bika, Halak ASC-vel és Ikrek Hold-jeggyel. Legalább is, azt hiszem.

Magas vagyok, ami persze relatív. Egy kínai nő annak ítélne, egy amerikai már nem biztos. Nagyjából 174-175 cm-re van a fejem teteje a talpamtól, ez lenne az objektív megállapítás és közlés.

Molett vagyok.

Szeretem a lila színt, a feketét, a zöldet, a kéket... igazság szerint minden színt szeretek, a világ színesen jó, ahogy az élet is. Ha rám néznétek, el sem hinnétek talán, hogy így gondolom, általában feketét hordok. Fekete a felsőm, a nadrágom, a cipőm. A barátnőm főleg a nyár beköszöntével emlegeti sokat, hogy esetleg kevésbé feketét is hordhatnék, ahogy első külföldön töltött hetemen (2009-ben), Veronában tettem is. De be kell valljam, a fekete az egyetlen szín, amiben jól érzem magam. Biztonságban, jó közérzettel. És különben is! A fekete a színek összessége... már persze, ha szubtraktív színkeverésről beszélünk.

Szeretek  rajzolni. Itt láthattok néhány alkotást, ha kíváncsiak vagytok:

http://wendywild13.deviantart.com/

Nem hiszem, hogy egyetlen bejegyzésbe mindent bele lehetne sűríteni, ami egy embert személlyé, személyiséggé, egyedi lénnyé tesz. Épp ezért nem is teszem. Egyelőre legyen ennyi, amit elmondok magamról.

A régi blogom címe: http://feketealomvilag.blogspot.com/

Címkék: én bejegyzés csütörtök színkeverés

A bejegyzés trackback címe:

https://feketealomvilag2.blog.hu/api/trackback/id/tr242202304

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fomi 2010.08.07. 23:56:20

Követni foglak - és ígérem, hűséges olvasód leszek! Ja, és köszi, hogy rögtön megemlítettél :D

Wendy the Wild 2010.08.08. 12:31:58

@Fomi: Igazán nincs mit. Magamról írok, az életemről, aminek te is a része vagy :) Kész szerencse... Mindig eszembe jut, milyen fontos döntés volt, amikor elküldtem neked azt a levelet a béna, vaporeonos rajzzal.
süti beállítások módosítása